2010/06/29

იმედგაცრუებული :)



გრძელი გზა..გარშემო ხეები და ამ ხეებიდან შემოპარული მზის სხივები,ხეების და ჩემი ჩრდილები.მარტო ყოფნის და ტირილის დაუძლეველი სურვილი.მარტო მე,ცრემლები,გზა,ხეები,სხივები და ჩრდილები.მინდა რომ გავიქცე..მაგრამ ძალა არ მაქვს.ჯერ კიდევ არც ისე დიდი და ძლიერი ვარ რომ ამას გაუძლო,გავიგო,მივხვდე,შევიგნო..არ ვიცი რატომ მაგრამ ცრემლები თავისით მოდიან...და არ მინდა რომ შევაჩერო ისინი.რატომ არ მინდა მათი შეჩერება ამასაც ვერ ვხვდები.მინდა რომ ვიყვირო.ძალიან,ძალიან ხმამაღლა.ისე რომ არავინ გაიგოს მხოლოდ მე..მინდა რომ ვიტირო.ისე რომ ვერავინ ვერ ხედავდეს ჩემს ცრემლებს.მინდა რომ ხეებს და ფოთლებს ჩემი ესმოდეთ..მაგრამ არ ლაპარაკობდნენ უბრალოდ ესმოდეთ...მარტო სიტყვები არა .. მთლიანად,ჩემი ესმოდეთ.

3 comments:

clown on July 2, 2010 at 2:45 PM said...

ყვირილი ყველაზე კარგი გამოსაცვალია ^_^

..:* Nuca :).. on July 3, 2010 at 11:44 AM said...

:)) მართლა მშველის ხოლმე :))))))

Singi on September 10, 2018 at 10:37 AM said...


Great post

Kontraktor Pameran
Jasa Pembuatan Booth Pameran
Kontraktor Booth Pameran
Vendor Booth Pameran

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez